[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 20., Sze, 15:55:54 CEST

Erről jut eszembe: A másik levlistán már kérdeztem, páran válaszoltatok
is, hol érdemes, milyen macsétát venni. Volt, aki azt javasolta,
csináljak laprugóból, stb.

Most már meg kell vennem, barkácsolni nem akarok. Itt van ez, jó
szerintetek, vagy tudtok jobbat?
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=147397396&adult=1

Gábor