[Epitesz-barkacs] Fű

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 20., Sze, 18:11:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a barnás színû (nekem az van) és a szürke, meg isten tudja milyen
> színûek
> között mi a kûlömbség?

Úgy érzem, hogy a szürke jó kemény, és finom szemcsékbõl áll. Van egy
vöröses színû is, gõzöm sincs, mi van benne, de a közelébe nem jön a
szürkének. Lyukak is vannak benne, és úgy érzem, hogy puhább is. (Jó, én
leginkább nyákhoz való vídiafúrót (0,8...1,2mm között) élezek az egyikkel,
arra a vörös teljesen alkalmatlannak tûnik. A szürke, ami szép felületû
is, meg tömör is, nincsenek benne lyukak, meg kemény is az anyaga, az
viszi a vídiát.)

Lehet, hogy a kaszához mindegy.

hjozsi