[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 20., Sze, 23:36:16 CEST

Bejött ilyen, meg olyan néven is a googlen, Vaterán stb. Tényleg,
néztétek, milyen szuper most a google aktuális logója? Az a kőzet
lenyomatos.

Láttam Tramontinát is az egyik üzletben, valamivel drágább és rövidebb
ennél. Épp azon gondolkoztam, hogy megveszem mindkettőt, végülis nem egy
nagy összeg, és ki tudom tapasztalni, melyik áll jobban kézre.

Nem mondom, ezt is kipróbálnám:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bolo_ni_Maximino.jpg

Gábor