[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 20., Sze, 23:59:07 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Aha. Hát én bizony inkább ilyen szerszámokat kerítenék erre, mint
- kasza (vékonyszárú bozót írtása)
- az a nagy kerti olló (nem tudom, mi a neve),
- balta, jól kiélezve,
- fűrész (valami egykezes, meg ha magasabb fa is van, gallyazásra az a
fajta, amivel fel lehet nyúlni magasra, ha meg sok kivágandó fa van, egy
benzines láncfűrész kölcsönbe, vagy haver eljön segíteni aprítani.)
- metszőolló

De ha végül ezzel oldod meg (a balta helyett), kíváncsi leszek az
eredményességére.

Akkor metszőolló, fűrész.... szóval lassan, óvatosan, tervszerűen.
Könnyebb is, szórakozásnak se rossz.

Ahogy állsz a kezedben a macsétával? :-) Nem akkor jönnek.

Ha meg nem, szólsz neki, hogy cic, cic... és adsz neki kaját, majd
megsímogatod, megszelídíted... :-)