[Epitesz-barkacs] Fű

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 21., Cs, 07:12:16 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.05.19. 22:55:33 +2h-kor írta:

> És akkor ennek mi a módja? Csak úgy végigkalapálni, vagy a vastag
> résztől a vékony felé, vagy máshogy?

szerintem egy megfelelelő kovácstűz is kellene
és meg kellene előszőr a kalapácsot is "gyógyítani"

ha veszek egy ásót, lapátot, vagy egyéb "kovácsolt szerszámot"
annak a kalapálásához is egy normális kalapács kellene
aminek az "ütőrésze" nem  rojtosodik ki.

sikerült vennem márkás kalapácsból is olyan sz.rt vennem,
(vésőről nem is beszélve) ami kirojtosodott :-(