[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 21., Cs, 10:22:42 CEST

Van itt nekem láncfűrész, körfűrész, keretesfűrész mindenfélefűrész, de
hát egész más feeling jól odab... odacsapni a bozótosnak.
Az 5-7 centis fákat miután szétcsapkodtad, mit csináltál a tövével
(gyökérzettel)? Ki kell ásni, vagy van hatékonyabb módszered? A hosszú
vékonyaknál azt tapasztaltam, eléggé jól le lehet dönteni, akkor az
ember meglátja a gyökérzetet, azt szétcsapkodni, és az egészet kitépni.
De ez jobban megy, ha nem vágom ki előtte a fát :)

Gábor