[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 21., Cs, 12:29:44 CEST

2009.05.21. 11:30 keltezéssel, szepygab at gmail.com írta:
> Ugye nem gondolod, hogy tudsz olyan helyet csinalni, ahova be tudnak
> menni satrazni, de a diszno nem tud bemenni? Hacsak nem epitesz egy
> kunyhot valamelyik fa agai koze.

Ez úgy van, hogy van egy gondozott kert, kerítéssel, ezen nem járnak át
a vadak. Mellette a másik, az ősbozót, azon rendes kitaposott ösvény
van. Több okból is akarok rendet csinálni, talán ha látják az állatok a
változást, már nem akarnak bejönni. Lehet pl. róka is, vagy mindegyikről
egy rakás kullancs, amitől szabadulni szeretnék. De pl. az sem hiányzik,
hogy a kert aljában, ahol parkolni szoktam, megigazgassák az autóm oldalát.

> emberszagot, es masik osvenyre valt. Tamadni meg nem fog, amig meg
> nem sebesitik, vagy sarokba nem szoritjak a kicsinyeivel.

Nem ismered a kicsinyeimet, mire képesek :))
Múltkor a haverjával elmentek a szigetközben egy puskával vadászni.
Fogtak is egy fácánt (orvvadászat), amit szépen a kis kezükben
hazahoztak a vonattal, még itt Pesten a metrón azzal szórakoztak, hogy
kitörögetik a lábát. Aztán elvitték a haverhoz Dunakeszire a
sárgabusszal, és ott megfőzték.

Gábor