[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 21., Cs, 14:20:10 CEST

Acs Gabor wrote:

> [...]

A végén még én is benevezek egy ilyenre. Főleg, hogy a régi jó kis baltám
valahol elveszett.

Így van, tehát a keskeny felülettel kell a kaszát fenni. Annak is ugye
csak a felével, a másik felét fogod.

Ha nem jó helyből az éle, először formára lehet hozni köszörüléssel, utána
a fenés lehet a jó módi egészen addig, amíg már azzal nem tudod hatékonyan
élezni.
Nem hinném, hogy naponta kellene használnod bozótirtásra éveken át. Szóval
nem fogod azt se fenni, se köszörülni gyakran.