[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 21., Cs, 14:34:00 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> első kanyarban pl. a mérési pontra krokodilcsipesszel (pl. amikor a
> bojler
> fűtőszála kap áramot) és egy másik ponton egy másik óra, amikot pl. az
> éjszakai áram

Nem mélyedtem bele a konkrét feladatba, de azért azt hadd írjam le, hogy
ezek a konnektorba dugdosós fogyasztásmérők rendelkeznek azzal a
tulajdonsággal, hogy a beléjük dugott fogyasztó üzemidejét is mérik.
(Feltéve, hogy nincs valami alapfogyasztás, mert akkor annyi lesz az
üzemidő, amennyi ideig fesz jön a szerkezetből.)