[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 21., Cs, 14:59:09 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Mintha az alapfeladatban arra (is) kiváncsi lett volna Mágus, hogy
> mikor is szolgáltatja a mûvek a vezéreltet és mennyi ideig. Ezt
> idõadattal kéne naplózni, amit egyik ilyen se tud.

ez igaz, erre írtam, hogy nem mélyedtem bele a kérdésfelvetésbe.
Lehet, hogy bízni kellene az áramszolgáltató kötelezettségében: köteles
napi 8 órát adni különmért áramot, de az idõtartamok az õ kezében vannak.
Tehát, ha nem akar ráfaragni, a 8 órát megadja. És ha nem akar ráfaragni,
nem ad többet. Tehát a mai procis világban bizton lehet rá számítani, hogy
másodpercekkel tér csak el a napi 8 órától.

hjozsi