[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 21., Cs, 15:09:32 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Igazából az is érdekes lenne, mikor és mekkora darabokban.
> Valamikor volt rá szabály, hogy legalább 2 órás darabokban kell
> szolgáltassa. Mintha ez ma már nem élne.

Nem tudom, él-e. Aki tud procit matatni, annak valszleg gyerekjáték a
naplózás.
Lehet, hogy találni lehet a számítógépre is valami programot, erre nem
vennék mérget.

Ha csak az kellene, hogy mennyit ad naponta, azt egy külön erre berakott
pluszos fogyimérõvel meg lehetne csinálni: a különmértre rakni egy már
biztonsággal megmérhetõ fogyasztóval, és leolvasni az üzemmidõt egy felírt
startidõponttól nézve.

hjozsi