[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 21., Cs, 15:38:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.21. 15:06:54 +2h-kor írta:

> Jó a meglátás: kábítják. :-) Persze, ha a 6 milliárd ember ketyeréinél
> valami külön tettenérhető fogyasztást összeszámolnak, gigászi érték jön
> ki, de elfelejtik most az egyszer viszonyítani a többihez. Rögtön kijönne,
> mennyire jelentéktelen.

korábban nyári 7 -8ezres számla állt be, fogyasztási szokás változás nélkül
most meg 12ezer, ezt kell behatárolnom

> Ezzel szemben, ha mittudomén arról van szó, hogy a személyi sérüléssel
> járó közlekedési balesetek száma egy faluban 200%-kal emelkedett, akkor az
> emberek elképednek, közben meg arról van szó, hogy 1-ről véletlenül 3-ra
> nőtt, amiből az égvilágon semmire nem lehet következtetni. Tavalyelőtt 4
> volt mondjuk, előtte 2 évig egy sem, azelőtt meg 6.

ekkor az emberek nagy részét nem izgatja, mert nem egy hozzátartozója pusztult,
(ha 6000km távolságban volt lövöldözés, elsiklunk felette)
ha meg érzékenyen érinti, akkor maximálisan izgatja

> Nekem a klímáknál van ez az üzemidő mérési probléma. Ha a beltéri ventije
> megy icipicit, ami arra kell, hogy a hőfokérzékelője reális
> léghőmérsékletet tudjon mérni, az már valami 14W vagy mennyi. Ha meg
> fűtési módba van kapcsolva, akkor a váltószelep be van kapcsolva a
> kültériben, az újabb tizenvalahány W, szóval nem a tényleges üzemidőt
> méri. Ha azt akarnám megmérni, a fogyimérőt a kompreszor áramkörébe kéne
> direktben belevarázsolnom. Ennyire nem mélyedtem bele, de még lehet, hogy
> megteszem. Kijönne a bekapcs időarány egy adott időszakra, ha feljegyzem a

lehet, hogy hirtelen bekattansz, és megnézed :-)