[Epitesz-barkacs] Fű -> macséta

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Május. 21., Cs, 17:40:58 CEST

>Azért a penge barázdálásakor a tisztíthatóságot is tartsd szem elõtt.
>Épp elég olyan konyhai ketyere létezik, aminél ez nem volt szempont :-
>(

Kivancsi vagyok az eredmenyre, majd ird meg.
Nekem van luksoros pengeju kesem, nem igazan valt
be. Amit lattam meg es jo lehet, az pont
merolegesen barazdalt az elkepzelesedhez kepest.
A kes hosszara merolegesen vannak bemelyedesek a
pengen, ez is csokkenti az erintkezesi feluletet,
nincs attorve az anyag, nem tud beulni a lukakba a sajt, konnyen tisztithato.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu