[Epitesz-barkacs] kemence

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 21., Cs, 23:36:50 CEST

Szervusz Balázs!

Ez a sorozat még az átkosban készült, csehszlovák ha jól emlékszem. Meg
van az összes része. A másfél éves fiam egyenesen imádja, teljes
átéléssel képes végignézni a nagy megoldásaikat.
Szeretem a zenéjét is, és az egész kidolgozásán érződik, hogy aki
készítette, bejáratos volt azokban az időkben a szakik világába.

Gábor