[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 22., P, 10:01:55 CEST

Nálunk bébi okokból, meg a gázbojler élettartama szempontjából is úgy
van beállítva a bojler, hogy a csap legforróbb állásánál legyen pont jó
fürdeni vele.
Kiskomámnak az a hobbija, hogy fürdéskor a csapból kifolyó vízzel
játszik, azt töltögeti egyik edényből a másikba, stb. Így egy fürdés
neki minden egyes nap egy majdnem teli kádat jelent úgy, hogy az ő teste
ugye nem annyit szorít ki.
A gázszámlánk sokkal több volt 2008-ra, mint az előző évben. Meg is
néztem, hogy egy fürdés alapján ez mennyit jelentett, és ki is jött,
hogy a hidegebb tél mellett ez is rátett legalább 30eFt-ot.
Azóta mindig jól megverem, ha a vízzel játszik. Lassan 21 hónapos, már
tényleg ideje megtanulni!

Na jó, nem is igaz, ő ver engem állandóan. Tegnap este az Ikeában a
nyakamba ültettem. Aztán mikor lefekvéskor átöltöztette, anyja mondta,
hogy a Borisz hogy összekarmolászta hátul a nyakát. Az történt ugyanis,
hogy a nyakamban ülve kitalálta, hogy jól megkarmolja a fejemet.
Szóltam, hogy hagyja abba, de ez olaj volt a tűzre, még jobban karmolt,
és csak röhögött rajtam. Erre én felnyúltam, és jól visszakarmoltam.
Sírni kezdett, és mérgében még jobban megkarmolt. Erre én is jobban. Ez
így ment addig, hogy más jól meg is harapott, amire kénytelen voltam
belecsípni. És így tovább.
Csak azért írtam le a történetet, mert valaki tegnap a vadászós
nagyfiamra olyasmit írt, hogy egészséges fiugyerek, de látszik, hogy már
a tojáshéjban dolgozik bennük a tesztoszteron :)))

Gábor