[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 22., P, 11:55:21 CEST

A másik technika, hogy az egész folyamat folyóvíz alatt történik.
Mosogatószer a szivacsra, tányér bevizez, szivacsoz, öblít. Sokak
szerint ez higiénikusabb, mint a medencés módszer. Gyerekkorunkban,
amikor még ingyen volt a víz, mi csak folyóvíz alatt mosogattunk, és én
is így maradtam. Eléggé finnyás vagyok, és nekem gusztustalan egy idő
után a medencében álló trutyis víz.

Gábor