[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 22., P, 12:10:03 CEST

Ja, a tetején úszkál a jókis zsírban feloldódott ocsmányság. Abba amikor
benyúlsz, hogy kihúzd a dugót, könyékig olyanos leszel. Van, akit ez nem
zavar, engem igen. Nekem leginkább a gép mosogat, a többit meg az
asszony. sajnos tönkrevágtam a kézbőrömet az évek során, igaz
gumikesztyűben biztos megoldható lenne.

Gábor