[Epitesz-barkacs] PP medence hegesztése

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 22., P, 21:04:47 CEST

>gondolom a fenéklemez és az oldalfalak találkozásánál van a gond
Te egy látnok vagy  :)

>valamilyen mértékben "szögvas" vagy egyéb elemekkel kívülről

ez egy ovális cucc az egyik oldalán babapiskóta bemélyedéssel, kb. olyan
mint régen volt az orvosoknak az a fülmosó tálkájuk, szóval az egész
medencén sehol nincs egy egyenes darab.....

>"mestertapasszal"

az meg milyen ?

valaki már előttem próbálta maszatolni valamivel, ami ránázésre vagy
kétkomponensű vagy pvc ragasztó lehet.

a baj az hogy ez PP és azt tképpen semmivel nem lehet ragasztani, csak
melegen összeolvasztani, de a forrasztópákával olvasztgatom az nem annyira
működik ekkora vastagságnál, bár még nem próbáltam, de nem akarom
szétbarmolni a cuccot.