[Epitesz-barkacs] PP medence hegesztése

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 22., P, 21:27:20 CEST

>PE ?

azt hittem, hogy valami gagyi anyagból készülnek ezek a fűkasza madzagok, de
meg kellett állapítanom, hogy márpedig tényleg PA-ból vannak, sőt két
különböző fajtát is megnéztem és mind a kettő PA, na szóval ez nem jó hozzá.

jut eszembe van a medence alján kb. 3-4 cm- perem ebből le tudok vágni egy
csíkot (már ha sikerül) az tutira olyan anyag mint az egész.

holnap a hőlégfúvóval elszórakozok.

lehet, hogy PP granulátum is jó lenne, hozzá ?
hőlégfúvóval megolvasztom az anyagot és rászórom a granulátumot, s majd
szétkenem amikor jó képlékeny... ?