[Epitesz-barkacs] PP medence hegesztése

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 22., P, 21:51:15 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.05.22. 21:04:47 +2h-kor írta:

> Te egy látnok vagy  :)

:-)  és képzeld el, mi lenne, ha medencém is lenne :-)

> ez egy ovális cucc az egyik oldalán babapiskóta bemélyedéssel, kb.. olyan
> mint régen volt az orvosoknak az a fülmosó tálkájuk, szóval az egész
> medencén sehol nincs egy egyenes darab.....

> az meg milyen ?
>
> valaki már előttem próbálta maszatolni valamivel, ami ránázésre vagy
> kétkomponensű vagy pvc ragasztó lehet.
>
> a baj az hogy ez PP és azt tképpen semmivel nem lehet ragasztani, csak
> melegen összeolvasztani, de a forrasztópákával olvasztgatom az nem annyira
> működik ekkora vastagságnál, bár még nem próbáltam, de nem akarom
> szétbarmolni a cuccot.

pl. olyan ragasztóanyagra gondoltam, mint amivel az akváriumokat ragasztják
(tehát odaköt az üveghez, a vizet bírja, stb)

bevallom, nem tudom, hogy a  pp-hez mi hajlandó odaragadni, de

a fenéklemez sík, de az oldalfal íves, akkor kb 7-10 centinként 2 centis vasanyaggal
tehermentesítenék, 2 vasanyag között 5-8cm távolságon megmaradna az eredeti
állapota

ha erőtanilag így "tehermentesíteni" tudnád (mint akváriumoknál régen a vasváz)
akkor "mindössze" a vízszivárgást kellene meggátolni, azt meg tehertartásra
alkalmatlan, de vízzárásra alkalmas maszattal (régen pl akváriumnál a glettanyag)