[Epitesz-barkacs] PP medence hegesztése

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 22., P, 22:05:02 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.05.22. 21:27:20 +2h-kor írta:

> azt hittem, hogy valami gagyi anyagból készülnek ezek a fűkasza madzagok, de
>
> meg kellett állapítanom, hogy márpedig tényleg PA-ból vannak, sőt két
> különböző fajtát is megnéztem és mind a kettő PA, na szóval ez nem jó hozzá.
>
> jut eszembe van a medence alján kb. 3-4 cm- perem ebből le tudok vágni egy
> csíkot (már ha sikerül) az tutira olyan anyag mint az egész.
>
> holnap a hőlégfúvóval elszórakozok.

látok a neten ilyesmit:, neked ehhez elég teljesítményű?
***********************************
Exweld 322 / 322 F

PE és PP anyagok hegesztésére

A felhasználóbarát és gyakorlatias kialakítás jellemzői:

- elektronikusan szabályzott hőlégfújó az
  olvadék kialakításához,
  a hőmérséklet °C-ban beállítható
  a készüléken

- elektronikusan szabályzott hajtómű