[Epitesz-barkacs] PP medence hegesztése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 22., P, 22:36:07 CEST

Zsolt wrote:

> a baj az hogy ez PP és azt tképpen semmivel nem lehet ragasztani, csak
> melegen összeolvasztani, de a forrasztópákával olvasztgatom az nem
> annyira
> működik ekkora vastagságnál, bár még nem próbáltam, de nem akarom
> szétbarmolni a cuccot.

Hát ne is! Vagy veszel magad ilyen ketyerét, de tartok tőle, hogy nem
tudod kitermelni az árát, vagy esetleg kölcsönözni is lehet, vagy a
harmadik módi, hogy szakemberhez viszed. Én tudok is egyet, de most
hosszabb időre külföldre utazott. Azért tudok másikat, az cég, Ercsiben...
talán elvállalják.

Mindenképpen valami műanyagos, kádas céghez kéne vinni. Vagy nagyon nagy?
Nehéz vinnni?

Valszleg ki kell forgácsolni belőle valamennyit, kívül is, belül is, és
ezzel a forrólevegős, pp huzalos módszerrel szépen meghegeszteni.