[Epitesz-barkacs] megjavult fogyasztasmero 1.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 23., Szo, 17:50:05 CEST

 <magus.demo at dpg.hu> 2009.05.23. 12:16:40 +2h-kor írta:
> egyetlen "rést találtam" rajta :-)
>
> a hálózati nyákon van az akksija és egy másik nyákon az IC és az LCD
>
> szerencsére az összekötő 3 drót olyan dugasszal volt összekötve, ami
> széthúzható
>
> hát én szét is húztam, majd 5sec múlva visszadugtam, és talán meggyógyult
> (még pontosabban úgy csinált, mint a legelső üzembehelyezéskor, most fogom
> majd összeszerelni)

gyári leírás szerint 5Wattnál kisebb terhelést nem képes mérni

hát ezt tényleg tapasztalom, 5Watt alatt mindent nullának írja ki.
most az a fejlövésem, hogy megmérném a stand-by ketyeréket,
(ha minden igaz, akkor 365nap * 24h =  8760 óra/év
1Wattos ketyere  8,76kWh/év =>  380Ft/év , ha 43 Ft/kWh-val számolok )
de messze több Watt fogy el :-(

a faxkészülékem 8Wattos, az adsl modem+ router 14W , ez havonta: 660 Ft/hó
ha ilyen apróságok is tudnak nagy pénzeket felzabálni, mit zabálhatnak fel
a hűtőszekrények :-(