[Epitesz-barkacs] Elektromos rovarcsapda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 23., Szo, 17:45:02 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> na, mit találtam neked?
>
> Fénycső T8 F10W BL 350nm UVA Blacklight 26x330mm
>  F10T8BL, UV fénycső, UV-A Spektrum, 350-365nm, rovarcsapda, műköröm,
> fotokémia.
>  bruttó 1.890 Ft

Akkor lehet, hogy ráugrok. De ez szinte biztos, hogy nem úgy használandó,
ahogy ezekbe a gagyi cumókban használják. Lehet, hogy át kell alakítani.

Mindenesetre az imént jöttem  meg, vettem két még gagyibbat, amikben izzó
van. :-) A szúnyog tudtommal nem fényre, hanem hőre és CO2-re megy. Az
izzó legalább picit meleg. Most amúgy nem is szúnyogot, hanem
molylepkeféleséget kéne fogdosni. Azt az eredeti is jól tudta, kis
lepkékkel volt tömve a gyűjtőtácája.

Aztán megnézem, mit lehet a régiekkel csinálni. Még az is lehet, hogy
jónak veszem a bennük lévő fénycsöveket, csak megemelem valahogy a
tápfeszt.