[Epitesz-barkacs] Mobil kloma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 23., Szo, 18:39:53 CEST

Van valakinek ilyesmije?

Most láttam a Baumaxban 50 körüli áron. Nézegettem elől-hátul, nem láttam
rajta csatlakozást valami jó vastag csőnek.

Az érdekelne, hogy ez pontosan hogy is működik. Biztos, hogy minden benne
van, tehát a hűtött levegőből kivont hőt valahol ki kell tolja magából, de
hogy csinálja? Egy csövet kell kidugni valahova kintre, és simán kifújja,
majd bárhol bejön helyette a helyiségbe a kinti jó párás meg forró levegő?
Vagy koax csőről van szó, és a felmelegítendő levegőt is kintről szívja
be?

(Nyáron lehet, hogy a ponyvasátorban sokat kell melóznom, és filózgatok
rajta, hogy legalább szárítsam a levegőt, ami picit hűti is, különben
elpusztulok benne.)