[Epitesz-barkacs] Mobil kloma

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 24., V, 00:11:11 CEST

jhidvegi írta:

> Aha. Hát ez csak picivel nagyobb, mint ez a sátor.
> Volt valami vízgyűjtő akármi, amit időnként ki kellett üríteni?

Igen, volt valami kis tartályka benne, egy átlátszó szilikongumi cső
volt a kimenete, azt függőlegesen be lehetett pattintani egy bilincsbe,
látszott a vízszint, és amikor már sok volt benne, ki kellett
pattintani, vízszintesre hajlítani, és akkor kifolyt. Mindig elrúgtam
mert a sarkánál kiállt, és akkor a padlószőnyegre kifolyt.