[Epitesz-barkacs] napfennyel deszrtillalas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 24., V, 17:33:11 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Ha jól értem a működését, akkor a nem fóliás oldalakat érdemes
> hőszigetelni.

Én semmiféle hőszigetelést nem raktam sehova. Persze, hogy a fólia
átlátszó kell legyen, ott megy be a napfény, és a külső hőmérséklet
alacsonyabb volta miatt oda kell lecsapódjon a pára is. Középen
összefolyik... A másik tartály csak azért kellhet az én elgondolásomban,
hogy itt lehessen egy állandó szintet tartani vagy egy wc tartályhoz való
szeleppel, vagy ezzel az egyszerűbb, szájával lefelé álló üveggel.