[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 24., V, 17:56:12 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Milyen eltérő az emberek ízlése: én azt bántóan hidegnek érzem egy
> lakásban. 3500-nál jobban érzem magam.

És igazad is van. Viszont, ha pl egy nem digit tolómérőt akarok leolvasni,
észrevettem, hogy a higanygőz lámpa fényénél sokkal több az esélyem. Franc
érti. Nem feltétlenül csak a fényerő számít. (Az nem magyarázat az emberi
szemnél, hogy a rövidebb hullámhosszal elvileg is jobb a max felbontás,
mert ehhez az emberi szem nem jó műszer, hogy ez számítson.)