[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 24., V, 22:02:25 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.24. 21:36:41 +2h-kor írta:

> Ha nagyon akarsz az asztalnál látni valamit, akkor nem kell 1000W-os, elég
> 300-as is, csak relatíve közel legyen, és legyen takarva úgy, hogy ne az
> arcodba világítson. Én legalábbis ennél szoktam nyákozni. Ha lenne olyan
> kompakt fénycső, ami adná ezt a fényt hasonló méretben, lehet, hogy azt
> használnám. Létezik 25W-nál jóval erősebb, pl csavart formájú kompakt?
> Mondjuk 60-80W-os?

nem hinném....
kb A4 méretet amikor fényképezni kellett, (emlékeim szerint) 4db
legalább 100 wattos ( spec fényképészetre utaló névvel)
gyártotta a Tungsram (még az átkosban)

és művészet volt beállítani a 4 reflektort, hogy egyenletes legyen
a megvilágítás

ha ki lehetett vinni a napra, reflektorok nélkül fényképezhettem :-)