[Epitesz-barkacs] velux fenycsatorna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 25., H, 00:13:33 CEST

vajk fekete wrote:
> lehet kerdezni vateran az eladotol a vetel elott.

Na igen, de ez a kérdés tök nyilvános. Jó, ezt meg lehet nyilvánosan is
kérdezni, csak épp emilcímet nem lehet cserélni a vétel előtt, vagy más
elérést.

> itt van egy brutal pl:
> http://www.vatera.hu/105w_320w_energia_takarekos_kompakt_fenycso_izzo_147429357.html

Ez nem annyira tetszik, nekem fontos lenne, hogy ne hosszú legyen, hanem
kb olyan méretű, mint egy 300-as izzó. Az előbbi, amit találtál, az
teljesen megfelelne. Képtelen vagyok találni hasonlót a neten, amit
boltban árulnának. Ez nyilván valami import cucc.

> de en akkor sem vateran vennek ilyet. majd holnap felhivom a kedvenc
> villanyszerelosboltomat, es megkerdem nekik mi van.

Ha megtennéd, hogy arra a csavartra kérdezel rá, annak tudnék örülni.
Legalább a tipusát, ha meg lehetne tudni. Azt már látom, hogy a tungsram
termékei között nincs. (Aztán lehet, hogy a GE termékei között van. :-) )