[Epitesz-barkacs] Rovarlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 25., H, 09:38:45 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Akko rnem is kéne mást tenni, mint szabadon hagyni az őrlángot, vagy
> gyertyát, hadd repüljön bele a lángba? Vagy azért ennyire nem idióta?

Szerintem mást is érzékel. Simán megcsípi akár a talpamat is, pedig onnan
valszleg nem jön CO2. Szóval érzékelhet az a fránya szúnyog egy sor olyan
anyagot is, ami a bőrből párolog ki.

Lehet, hogy csak azt kéne tenni, hogy amikor csatakosra izzadok, egy darab
ilyen izzadsággal átitatott rongyot kéne a gyűjtőedénykébe rakni. :-)

Biztos van valami ízlésük is nekik, mert az egyik embert nem kedvelik, a
másikért meg rajonganak. Hogy én milyen peches vagyok, a szúnyogok
rajonganak értem - ahelyett, hogy a csajok rajonganának. Ergo a szúnyogok
rosszul látnak. :-)