[Epitesz-barkacs] Rovarlampa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 25., H, 09:53:33 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Állítólag, ha valamelyik B vitamint (talán B12) eszik sokat az ember,
> szúnyog, kullancs kerüli. Mellékhatásként, illetve talán pont ez a
> hatóanyag, olyan iszonyat büdös testszaga lesz az embernek, amit az

Aha. Szóval valszleg vitaminhiányban szenvedek! :-)

> érzékeyebbek még sajátmagukon sem bírnak ki, pedig magával az ember
> elnézőbb :-)

Ki fogom próbálni, de előbb persze utána kellene nézni, hogy ez mennyire a
túladagolható fajták közé tartozik.
Volt már, hogy nagyon benne voltam egy kültéri munkában, és azért kellett
abbahagynom, mert egyszerűen úgy megszálltak a szúnyogok, hogy talán
érzékenyebb mérleg kimutatta volna. :-)