[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 26., K, 14:21:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.26. 13:03:17 +2h-kor írta:

> Vazze az mindenre felfut, falra, fára, meg a földön is fut, és rettentő
> erősen kapaszkodik.

igazából a környéken több helyen kitáskásodott dryvit borítást láttam,
ahonnan a műanyagháló rondán kilátszott. (persze lehet, hogy csak
kivitelezési hiba volt)

ennél már rosszabb nem lehetne (csak jobb :-) ), hogy valamennyire
drótokkal meghálózom, befuttatom borostyánnal, vagy más örökzölddel,
az télen - nyáron beborítja a felületet, a vakolatlan hungarocellt megvédi a naptól

a vadszőlő télen lomjait hullatja?