[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 09:53:51 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Na meg ez a másik nagy gond. Ott a fekete üröm, nyír, mogyoró,
> pázsitfüvek tucatjai (ezek mind őshonosak) stb. Ha régen ennyi

Sőt, dinnye, ilyen-olyan barack... eszem megáll tényleg! Kimondható, hogy
úgy általában a növények allergének, kivéve... - és itt egy kis egyedszámú
felsorolás következhetne :-) .

> Feleségem utánanézett, csomó mindent nem ehet pl. a kisgyerek

Ez szerintem régen is így lehetett azzal a különbséggel, hogy régen
szűkösség volt, tehát olyan nem fordulhatott elő, hogy valaki bármivel is
dugig zabálta magát. A kisgyerek szinte biztos a legolcsóbbat kapta:
anyatejet. Néha meg még pálinkát. :-)

> A vegyipar kitűnő munkát végzett. Annyira ráállította gondolkodásunkat
> a saját termékeire, hogy kevesen kezdenek egyáltalán utánagondolni,
> hogy mondjuk vízkőoldó helyett ecet vagy híg sósav is jó, a

Azért van ám ebben átverés is! A vízkőoldók tartalmaznak természetesen
sósavat. Annyi előnye azért van, hogy a sósav pl a krómot leviszi, ez meg
talán nem.

> textilöblítő és lakásillatosító lényegében fölösleges termékek stb.

Na ez lehet inkább a dologban a rákfene. Mi a francnak az a sokféle
mesterséges illatosító? Szerintem a szappanfélék allergén hatásai mögött
is jórészt ezek vannak. Nekem pl a samponfélékkel van bajom. Volt a gabi
sampon, a régi fajta, legutóbb, ami még jó volt, az a nagy barna flakonú.
Amíg az volt semmi bajom nem volt, korpás se volt a hajam. Az megszűnt, és
képtelen vagyok találni olyat, amitől ne tépném le a parókámat (a
maradékát), vagy ne kefélhetnék le róla naponta fél kiló korpát. Sauma meg
akármi, mindegy, egy se jött be, meg gyereksamponok... azok is
illatosítottak. A kurva életbe, ez a nők miatt van. Egy nő nem vesz meg
semmi ilyesmit, ha nincs "jó illata". Már nemcsak az óvszereknek van
tudtommal illatuk, de lassan a szemüvegektől a ceruzán át, majd jönnek a
mobiltelefonok, számítógépek, lassan a zseblámpának is kell lennie női
illatának! A végén a gyógyszerek, vérnyomásmérők... szóval az orvosi
termékek jönnek, hiszen az orvosok zöme is már nő. :-) Illatos recept,
illatos íróasztal, illatos padló, illatos ablaküveg, illatos fajátszótér,
a kerti füvet is le kell cserélni, ha nem illatos.

> Lehet továbbgondolni a kozmetikumokon meg a gyógyszereken és az
> élelmiszer-adalékokon.

Pontosan, ez a fő vonulat, erről beszélek. A női orrok kikényszerítik a
gyártókból ezeket az adalékokat. (Aztán persze biztos sok férfié is.)

> Az autóipar szintén komoly sikereket mondhat magáénak... részben ennek
> köszönhetően baromi keveset mozgunk, aztán csodálkozunk pl. a
> csontritkuláson, amit persze gyógyszerekkel kezelünk. Na mindegy,
> végülis mi akartuk...

A csontritkulás azért nem ez a csoport. Vedd figyelembe a jelentősen
megnőtt átlagéletkort. Ma megesik, hogy egy 70 körüli ember egészen jól
néz ki, és kiakad valaki, ha valaki 60 körül szarul érzi magát, és elege
van az életből, mondván, hogy még olyan fiatal... És azért 70 körül már
nagy mázli kell hozzá, hogy ne jöjjenek csőstül a nyavaják. Jöttek azok
régen is, csak max nem tudatosult. Nehezen járt a néne, meg derékszögben
hajolt előre, természetes volt, pedig ez tuti csontritkulásra utaló dolog.
Csak ezt a fogalmat sem ismerte a köz, talán még az orvosok sem.
Szcintigráfia? Ammeg mi? :-)
Ma már nem szokás végelgyengülésben meghalni. Miért is nem? Hát mert nincs
is ilyen. Biztos, hogy valami betegségben hal meg valaki, és ki is derítik
általában, ha meggyógyítani nem is tudják. Legikább a rákra jellemző, hogy
a végén olyan gyenge a delikvens, hogy rá lehet fogni: végelgyengülés.
Amikor már az ágyban megfordulni se tud.