[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 10:46:32 CEST

Kormos Imre wrote:

> Meg az orvostudomány.
> Mivel megmentjük és továbbszaporítjuk az életképtelen egyedeket.
> És itt a továbbszaporításon van a hangsúly!
> tej-szoja-mittudoménmi allergiája lett, mire észrevették, 2x műtötték
> bélcsavarodással. Lassan 20 éves, szaporodáson gondolkodik :))

Teljesen így gondolom én is, de azért furcsa volt olvasni, hogy érintett
vagy gyerkőcileg. Fanyar az ilyesmi, keserű.
Egy dologban lehet bízni max: előre menekülni. Az ember elvileg képes rá.
Tehát megoldja a problémát drasztikusság (természetes kiválasztódás)
nélkül. Vagy nem, de akkor van peche. Mármint magának az embernek, mint
fajnak.