[Epitesz-barkacs] borostyán futtatása keriteshalora vagy masra?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 27., Sze, 11:24:40 CEST

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2009.05.27. 10:17:52 +2h-kor írta:

> Hali,
>
> Meg az orvostudomány.
> Mivel megmentjük és továbbszaporítjuk az életképtelen egyedeket.
> És itt a továbbszaporításon van a hangsúly!

a környéken él egy kb 70 éves nő és egy kb 45éves Down-szindrómás (  kromoszóma-rendellenesség, amely értelmi fogyatékossággal és jellegzetes külsővel jár (régen mongol idióta szót hasznáta az orvostudomány) )
gyereke. Mi lesz azzal a gyerekkel, amikor az anyja meghal? ki fogja gondozni?
(szerintem egy évvel sem fogja túlélni.)

ismertem egy srácot, akit "csak félreneveltek" (annak egyébként volt szakmája is) az örökbefogadó szülei,
annyira, hogy a megözvegyült nevelőannya halála után fél évvel annyira talajveszett lett, hogy meghalt.

a  bezárt "sárga ház" (Lipótmező, OPNI) utcára lökött betegei is pusztulni fognak,
(pszichiátriai betegeket az intézmények megszüntetése miatt szélnek eresztették)
és lesz majd a "tiltott Tajgetosz" is, akiknek életben tartása mind a szülők,mind a közösség vonatkozásában aránytalnul nagy teret és nyűgöt jelentett volna