[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 13:55:00 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Vannak 1 és 3 fázisú gépek. Ha jól gondolom, az inverterre való
> átállítást szem előtt tartva érdemesebb 3F gépet venni, az amúgy is
> olcsóbb valamivel.

Igen, de én tovább mennék. Ugyanis a kompresszor nem feltétlenül tűri a
kisebb fordulatot, ezért drágább cumónál már nem olyan "na próbáljuk ki"
téma az inverterezés, mint a nálam lévő ócsó gagyi klímáknál. Szóval
célszerűbb lenne még többet költeni rá azért, hogy inverteres legyen.
Annak sokkal jobb amúgy is az átlagos COP-ja, szóval még meg is térülhet a
többlet elég hamar, talán 1 idényben is már.