[Epitesz-barkacs] Fu -> macséta

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 27., Sze, 15:14:46 CEST

A hétvégén teszteltem a macsétámat. Még nem fentem meg, így a kb. 3-4
centis akácot tudtam egy csapással elvágni. Sokat számít, hogy milyen
szögben találja el az ember, nem jó a törzsre merőlegesen. Az is
lényeges, hogy mennyire nagy a fa lombja, és hogy a törzse mennyire
rugalmas anyagból van. Valószínűleg a ferde csapás is azért
eredményesebb, mert nem ad oldalról akkora erőhatást a fának, jobb a húzása.

Az biztos, hogy nagyon hatékony eszköz, itt nálam tele van minden
indákkal és magas gazzal, az akác csupa tüske, de semmihez sem kell
kézzel hozzáérnam, csak csapkodok jobbra-balra, és haladok előre.

Gábor