[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 27., Sze, 18:35:11 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Örülök ennek a dokumentumnak, mert azt mutatja, hogy józan irányba
> mozdultak a dolgok. Én rögtön a meghirdatésekor néztem, kb.
> márciusban, akkor még nem létezett így kidolgozva, csak az a szöveg,
> amit említettem.

Akkor bocs a gúnyos beszólásért!

(Csak tudod, már néha úgy érzem, hogy infók nélkül is borítékolod, hogy
biztos így meg úgy lesz. Pl ott van a 70-es úton épült híd, amire azt
bátorkodtam mondani anno, hogy hát ez bizony előbb kész lesz, mint az oda
vezető útszakasz felújítása, és akkor is leoptimistáztál. :-) Pedig nagyon
látszott, hogy ez csak így történhet már, és így is történt. Én meg
hajlamos vagyok ilyenek alapján hibásan extrapolálni.)