[Epitesz-barkacs] nyomaskapcsolo gond

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 28., Cs, 07:52:22 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.28. 07:37:25 +2h-kor írta:

> Nem inkább a locsoló ketyerét kéne cserélni?
>
> Tán még olcsóbbis lenne

hát egy csepegtető öntözéses valami kellene, egy p..nyi kis területre

de gondolom, hogy a nagy német-keménység miatt,
de hamar eltömődött a rendszer, 2 hónap múlva
minden csepegőlukat ki kellett vízkőtleníteni :-(
meg vol egy kis lealgásodás, meg ilyenek, és
nagyon hamar el ment a kedvem tőle, annyit szívtam vele

de lehet, hogy újra át kell gondolnom