[Epitesz-barkacs] nyomaskapcsolo gond

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 28., Cs, 08:40:44 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.28. 07:57:04 +2h-kor írta:

> Nézz utána: izzadócső
> Ez egy porózus anyagú műanyag cső, aminek a falán át lassan
> kigyöngyözik a víz.
> Egy ásónyom mélyre beásod (megvolt a sport is :-) onnan szétszivárog,
> de nem párolog, vagyis nem fog a vízkő lerakódni. Láttam gardenaban
> is, de létezik hazai gyártásból is.

köszi, hát érdekes a megoldás magyarországi ismertsége
-------------
Szárazság okozta károk, öntözőberendezések :: :: bauMax
Szivárgótömlő (izzadócső): célzottan azokat a területeket öntözi, ahová le lett fektetve; virágokhoz, szegélyen lévő virágágyakhoz, sövényekhez ajánlott; ...
www.baumax.hu/Content.Node/garten/.php.3355.php - 20k - Tárolt változat - Hasonló oldalak

Index Fórum2008. febr. 11. ...
Az első tartályból a víz két irányba távozhat: egyrészt a tartály aljából a kerti csepegtetve locsoló és (földbe ásott) izzadócső hálózat ...
forum.index.hu/Article/viewArticle?a=76122793
nemsokára a google mivelünk már majd 3 találatos lesz :-)

mindjárt kiszúrok a gonddal :-) felteszem a kérdést a HIX TIPPre, hogy külföldön találkozott-e ilyennel
és ott milyen néven szerepel :-)