[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 28., Cs, 11:30:05 CEST

"Normálisan az ilyen csúcsfogyasztásokhoz elektromos fűtőbetéttel
szokás rásegíteni."

Nade az elmu csak akkor ad geo tarifat, ha -15ben is kepes vagyok 100%hoszivattyuval futeni. (megneztem, nemetorszagban az eonnal a geo tarifa vagy harom alfejezetre oszlik annak megfeleloen, hogy mennyire engedi meg az elektromos segedfutest)

A puffertartaly meg total ertelmetlen egy hoszivattyus rendszerbe, surgosen elfelejteni.
 - mivel alacsony homersekletu vizzel futunk, kicsi a deltaT, baromi sok viz kell viszonylag keves tarolt energiahoz, aminek nagy a felulete (bar a kicsi homerseklet meg csokkenti a veszteseget)
 - a COP durvan fugg a holeado oldal homersekletetol. 5-10 fokot emel hogy a puffert kell futse, es buktal egy csomot a COP-on.

vajk