[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 28., Cs, 12:47:45 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Talan az lesz a legjobb, ha beszereltetem, es ha elfogadjak elfogadjak,
> ha meg nem, akkor megkenek fut-fat, hogy megis.

:-)) Végülis ez a jó magyar megoldás, olajozottan működik. :-)

> Azt kell csak
> kiszamolni, hogy tenyleg tud-e majd jo meleget csinalni, vagy fazni
> fogunk. Nincs padlofutes sajnos, csak radiatorok. Majd az also szinten
> kicsit surubben, a felson meg kicsit ritkabban rakjuk :)

Lehet utólag hőszigetelni? Vagy ez egy nagyobb ház egyik lakása, ahol
nincs a kezedben a dolog?

> Az ablakok fabol vannak, jo allapotban, sima uveggel. Lehet azzal
> valamit kezdeni, kicserelni valami varazsuvegre a sima ablakuvegeket?

Többmindent is lehet. Ha régifajta geréb tokos, tehát két ablaktábla külön
nyithatóan, az a legrosszabb hőtechnikailag, viszont valamelyik táblába
lehet rakni biztosan szokványos szendvicset.

Ha hagyományos, de kétfelé nyithatós, ami miatt a két üveg távolsága
megvan vagy 4 centi, abba is rakható valamelyik üveg helyére ilyen termo
szendvics, de lehet, hogy úgy jó, ahogy van.

Viszont a szelelés ellen érdemes legalább egy helyen valami jó tömítést
keresni és berakni. A fa ablakok általában nincsenek ilyesmivel
felszerelve.

Végül a komplett ablakcsere jöhet még szóba, nem gondolom, hogy elsőre ezt
szeretnéd.