[Epitesz-barkacs] nagy compact

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 28., Cs, 18:42:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> autós "xenon (elektronika is kapható hozzá)" ketyere nem lenne jobb
> helyette

De talán, bár abba ciki belenézni, és rettentő veszélyesen száll el. Abban
a kis gömbben többszáz bar nyomás van. Van is nekem ilyen lámpám, csak
előtét nincs hozzá. Az viszont jó drága, és 12V-ról megy.

Ez a lámpa, amit vettem, azért volt szimpatikus, mert eléggé nagy
felületről jön a fény, nem csillog a nyáklemezen a lámpa. Lehet, hogy
annak ellenére, hogy nincs meg 65W, valahogy kreálok egy lámpafélét vele,
esetleg oda rakok egy ilyen melegfényű kisebb teljesítményűt is.