[Epitesz-barkacs] Home Power újság

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 29., P, 11:50:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 29 May 2009  11:38 levelében:
> -15 re méretezett ketyere a fńtési szezon 70-85 %-ban kihasználatlan
Ugyanez a gázkazánokra is igaz. Én sokat keresgéltem, amíg
megtaláltam az, amelyik nem csak a szokásos mértékben, a
csúcsteljesítmény harmadára képes visszaszabályozni a teljesítményét,
hanem legalább az ötödére.
Létezik 1:10 modulációs arányú cirkó is, de Svájcban készül, olyan
áron, és idehaza nincs forgalmazója, szervize.

Hőszivattyúknál ezt a teljesítmény modulációt csinálná az inverteres
hajtás.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu