[Epitesz-barkacs] Home Power újság

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 17:36:38 CEST

vajk fekete wrote:
> nade egy 28kW gazkazan nem kerul eg ymillaval tobbe mint egy 8kW-os.

Ez a jelen. Szerintem akkor fog drasztikusan zuhanni ezeknek az ára, ha
elkezdődik a nagy tömeggyártás, mert vadul terjed. A nettel is így volt.
Anno a 2400-es modemezés jóval drágább volt, mint most a 4000000-s. Az
első klímákat csak jó gazdagok engedhették meg maguknak, ma egy minimálbér
összege körül van egy szokványos méretű.

Én azt saccolom, hogy az általában létező házakhoz való méretek nemigen
vagy nem sokkal lesznek drágábbak, mint a hasonló teljesítményű
gázkészülékek. Nem mostanában persze, mert mostanában ezekből elvétve akad
még a gazdagabb országokban is.

Kérdés, hogy a felfutásig kik fizetik meg a többletköltségeket. Valakik
biztos, mindig így van.