[Epitesz-barkacs] suto hoszigetelese

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 29., P, 18:17:05 CEST

Az enyémnek szuper a hőszigetelése, oldalra-felülre-hátra alig melegít
valamit. A belsejében van légkeverés, gondolom ezt meg is zavarná, ha
lennének rajta szellőzők. A (dupla) üveg előlapot, és a gombokat külön
ventilátor légkeveri-hűti belülről, így a gyerek sem égeti meg a kezét,
ha hozzányúl.

Gábor