[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 20:37:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> azt ugyan várhatod :-)

Má mééé? Én még talicskát meg betonkeverõt is csináltam, meg beton
födémbéléstestet. Aki ma ilyeneknek nekifog, annak elmentek otthonról.
Mert hogy kapni is lehet.

Vagy régen tekergettünk hegesztõtrafókat. Ma utána dobják az embernek akár
trafó, akár inverter formájában, de profi cumót is lehet kapni. Meg lehet
presze házilag is csinálni, de a végén (a munkaidõt beszámítva takarítónõi
bérrel is) iszonyú drága lesz, és mivel nincs elég technológiai háttér és
tapasztalat, valszleg szarabb is lesz. Annak ellenére, hogy az
alkatrészeket készen megveszi az ember.

Egyáltalán, ma már sok termékrõl elmondható, hogy ha összevásárolja az
ember az összes alkatrészt, és összerakja a terméket, akár egy
nagyságrenddel is drágább lesz a cucc (munkadíj nélkül is), mint készen
megvenni. Pl eszembe nem jutna nyomtatót csinálni alkatrészekbõl. :-) De
ledes lámpát, vagy íróasztalt se, kanalat-villát, tányért, monitort,
ollót, vérnyomásmérõt, rádiót, tv-t videót, telefont, rugót az autóba...
alig van valami, amit érdemes megcsinálni otthon.

hjozsi