[Epitesz-barkacs] suto hoszigetelese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 22:04:49 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Ez mit jelent? Ha zárt konyhában (ami akkor számít, ha hagyományos,
> 10-20 m2 közti, nem valami eszetlen nagy amerikai) süttök vele, akkor
> mennyire melegíti a helyiséget? A mienk veszettül. Megfogva milyen
> meleg lehet különböző felületeken?

Igaz, hogy nem nekem szólt, de én is megírom.
Nekünk egy kombinált tűzhelyünk van, felül gáz, a sütő meg villany.
Semennyire nem érezni, hogy felmelegítené az amúgy elég kis légterű
konyhát.

Sütés közben az üvegajtót is meg lehet fogni, semmi nem forró rajta
annyira, hogy akár egy kisgyerek is megsérülhessen. A hátulját nem tudom,
nem néztem, a falhoz van tolva, ott meg csempe van. Majd megnézem
alkalomadtán.