[Epitesz-barkacs] optocsatolo+óra?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 29., P, 22:11:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ..ha van elég pénzed hozzá ...

Ma már biztos olcsóbb, mint megcsinálni. Fõleg a talicska, meg a
betonkeverõ. Más tészta, hogy én sokat agyaltam rajta, és a talicska is
jobb, mint amit lehet kapni (bár már elrohadt itt-ott), a betonkeverõ meg
olyan, hogy alá lehet tolni a talicskát, és erõ nélkül kiborítja bele a
betont, és erõ nélkül visszabillen, aztán ott rögzítem, ahol akarom. A
maiak marhára nem ilyenek. 1 keverés 180 kiló beton, és azt a talicska is
pont el tudja vinni, meg én is el tudtam, olyan a kereke, meg mindene. Ez
az egy elõnye volt.

> igen, amíg aktív vagy, és ha már nem vagy aktív?

Akkor is valszleg a trafó anyagainak és a többi hozzávaló megszerzésére
fordított pénzbõl kijön egy barkácsáruházi traffancs, ami azért elég jól
használható. (Gondolom elektródafogót nem öntenél rézbõl. :) Bár
hallottam, hogy régen az oroszoknál szükségbõl úgy is hegesztettek, hogy
direkt drót a fázisra, 3 betonvas összefogva, ami megfogja az elektródát,
és hadd szóljon. A jelleggörbét a hálózat és a kanóc adta. Még japánban
(100V-os fázisfesz) is ciki lenne.)

> amiket  kisszériásan  beszerezhetõként  meglátok, arra nincs pénzem,
> amire meg jutna simán megvenni, az olyan, amiért nem adnék pénzt ...

:-) Akkor neked otthon minden barkács? :-) Kanál pl vasdarabból vagy
alulemezbõl kikalapálva? És a kalapács? Kireszelted? És a reszelõ?.... :-)
Ne mondd már, a klímát is megvetted! Meg a biciklit is valszleg. (A
számítógéprõl nem is beszélve, amivel most levelezel.)

hjozsi